Sista veckan..

Då var man inne på sista veckan då!
Dagen började väl bra, men sådär mot em så började jag blir irriterad på saker och ting och ja jag vet inte
var iaf riktigt nere när jag kom hem ifrån jobbet.
Men det blev väl lite bättre efter ett tag när Hanna och Lander kom.
Men annars hade jag nog bara velat varit själv, kollat på tv, lyssna på musik och sovit..och såklart tyckt allmänt synd om mig själv haha..patetisk som man är!
Men istället så är ja nu med mina underbara vänner..Malla och Mirja kom förbi också föresten.
Fast för tillfället är bara Mirja kvar nu:)
Har hyrt Hatty potter - fenix ordern, mysigt att se den sedan!

Aja imorgon blir det hänga med familjen hela långa dagen, tror det blir stan först med Mirja, sedan blir det åka och träffa mamma på sjukhuset där vi ska hälsa på morfar.
Sedan hämta brorsan och åka på middag till mami & papi.
Sedan till stada igen, hämta jocke på hans jobb när han slutat och då blir det till mami och papi igen.
Sedan kanske kolla på film?
Aja det blir nog bra...men på Onsdag så är det klippt iaf! Då ska Jenny klippa mig hahah!
Nä nu har det brunne!
Hej då!

4 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Elin

Jihoo nu är det snart fredag och du flyttar hit:)
Ska ni hålla på att packa upp hel helgen? Puss

2008-01-29 @ 09:15:21
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0