Söndag 20/1

Idag jobbar jag kväll, sitter på jobbet nu..var så jävla trött igår så blev inget blogga då:P
Somnade vid tolv och sedan var det bara att kliva upp vid tre och skjutsa brorsan och hans kompisar till Matfors.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. sovit, suttit vid datorn, skjutsat jocke en sväng.
och sedan var det bara att åka iväg til jobbet.
Idag har jag för övrigt haft en lite halv dålig, kännt mig lite deprimerad, men sådant går ju över.
Nej nu blir det ut och jobba igen, sedan hämta upp Emma när jag slutat och så ska vi åka och handla inför på tisdag när vi ska sitta girlsen hemma hos Emma och umgås, ska bli trevligt!

Aja hej svej.

12 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0