Staden, sjukhuset, matfors

Denna dag har varit en bra dag måste jag säga!

image120

Mirja sov är innat, väldigt trevligt!
Vi for ner till stan, jag inskaffade mig tre par underbyxor och en kofta, även benvärmare (grå med rosetter tror jag);) Jag hade ju inte tänk att köpa något men när jag väl var där så kunde jag inte hålla mig!
Sedan brände vi även iväg till birsta en snabbis för mirja skulle ha några byxor därifrån.
Ja efter staden med mirja så träffade jag upp mamma på sjukhuset där vi skulle hälsa på morfar.
Det var väldigt trevligt att vara där ett tag och prata med honom, han såg ut att må bra ändå..men tror nog att han kommer tycka att det är skönt att få komma hem ändå.


image121
Har även snott bilderna av Mirja, sorry;)

Har sedan varit på middag hos mamma och pappa och även mina kära bröder var där!
Åkte sedan till stan och skjutsade lander till jobbet och hämtade upp jocke på hans jobb och så bar det iväg till Matfors igen.
Var där och pratade en stund och drack te och åt macka!
Allt känns riktigt bra nu!

Imorgon blir det tvätta-börja städa lite smått-klippa håret och jobba.

Men nu blir det sov för jag är riktigt trött!
Good night

3 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0