Sushi!!

Idag händer det..jag och lander ska äta sushi till lunch, det blir min första gång, ska bli mycket intressant!
Jag har nämligen fått för mig att jag kommer tycka det är kanon gött, men tänk om jag tycker det är as äckligt haha:P Ja det är väl bara att jag berättar om händelsen sedan!
nu blir det hänga tvätt och sedan glida ner på stada!
tjo så länge


Ja nu ska jag berätta om hur sushin var, jag har inte riktigt bestämt mig om vad jag tycker än, men ja vi säger såhär då att om man tog bort sojan så var den okej..om man hade haft något annat att doppa med så hade det säkert varit mycket godare!:)
Det är min slutsats angående det!



Vi har även hunnit gjort middag, jag och Hanna var på ica och inskaffade diversesaker och sedan drog vi till olsson och gjorde mat. Efter ett tag anlände olsson och sedan fick Hanna åka och hämta lander som hade tvättstuga och blev därför lite sen:P Iaf så blev det potatis, morötter och festaost i ugnen, och kykling till.
Mycket gott blev det iaf, är dö mätt nu!



Ja sedan ska jag kanske på kattis och joels inflyttningsfest, men jag känner mig lite seg, hade bara velat varit här hos olsson och hängt och inte gjort någonting alls:P Men ja jag har väl lovat att åka dit så ska väl dit och säga hej iaf!
Nu får det räcka för idag, byeee!


29 dagar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0