Thaimat och sockerkaka

Då har man kommit hem idag igen efter en jävlar i mig färd ifrån Östersund, skit bilar som körde framför en så man inte såg någonting, tur att man inte köre i diket säger då jag det.
Var iaf hur roligt som hälst att träffa Malin och Patrik, kommer sakna dom små liven!

image115
Här är dom dock lite morgontrötta;)

Jag är hur trött som hälst nu, håller på att soma, så ska försöka vara kortfattad så får jag lägga upp korten imorgon istället!
När jag kom till S-vall igen så hämtad jag upp lander på jobbet, åkte ner på stan, köpte mig två tröjor, en jacka och lite smink (hårfärg bla)
Efteråt åkte vi hem till mig (hos olsson) och så färgade vi håret, sedan anlända hanna!
Efter några timmar bestämde vi oss för att äta, det blev thaimat, mycket gott!
Sedan blev dom sugen på något sött så Lander drog ingång och bakade en sockerkaka, den var mycket god, men smakade lite väl mycket ägg!

Haha man är alltid lika fin när man färgar håret;P

Nu blir det sova, good night!
7 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjohoo, glöm inte ringa när du kommit ner nu:)tihi. Puss

2008-01-26 @ 09:03:36
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Men hur i helvete kan du lägga upp den där cp-bilden!? ;) De andra var ju mycket bättre! Puss&kram

2008-01-26 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0