800 grader!

Jag vet inte om jag överlever denna värme:P
Känner mig helt utslagen och trött efter att jag och Janna
och viktor varit och solat idag.




Igår när jag hade varit ute och gott så höll jag på
att svimma i duschen, det var lite otäckt måste jag säga.
Började må fruktansvärt jätte illa som om jag skulle spy,
så när jag skynda mig att kliva ut ur badkarlet så
höll det på att svartna för ögonen, fick sätta mig och andas
utav bara sjutton, detta kan inte vara hälsosamt:P
Men men, hänt är hänt..

Ikväll blir det bio iaf, det ska bli så roligt!:D
Mamma mia ska vi se!

Jag tror att den är grymt bra!
Typisk Lillemor film.

Imorgon ska jag
* På gym intro mm på XV
*Hämta nyckeln till nya lägenheten
*Införskaffa sopsäckar och börja packa

Haha sedan var det inte så mycket mer jag har planerat in:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0