"är det någon där?"

..av Marian Keyes, köpte den när jag var i Sundsvall.
Är samma författare som har skrivit "Vattenmelonen", har läst nu
hela förmiddagen eftersom det inte blev att jag skulle jobba förens klockan tre.
Den var även så sorglig så jag har suttit här och bölat i säkert
en halvtimma:P Patetiskt kan man tycka men vafan..är
man blödig så är man;P

Har även precis talat om för en av Cheferna att jag ska sluta.
Tog tillfället i akt när hon ringde och skulle prata om hur
det blev med lönen denna månad eftersom hon går på
semester på måndag och det är hon som betalar ut lönerna.
Så då tog jag modet till mig och berättade..usch har lite svårt
för sådant där:P Känns som att dom ska bli arg på en eller något:P
Men men nu vet dom om det iaf..
undra bara ifall hon hinner berättade det för den andra Chefen
för hon ska jag åka och träffa nu.

Ska bara slurpa upp mitt kaffe och sedan fara iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0