Främmande

Jajjamen, om en timma eller så anländer Olsson och Hanna!
Ska bli så roligt att ha dem här!
Olsson som inte varit och hälsat på mig än:)
Blir nog fullt upp denna helg kan jag tänka mig!



Annars om dagens bravader!
Med soppätandet har det gått bra! Mådde dock illa
och kände mig jätte trött på em.
Men det gick ju bra ändå..är tydligen vanligt att
man känner så andra dagen, så det är okej:)
Har hittat en favorit (än så länge) och det är Grönsakssoppan!
Tummen upp för den!

Funderade lite på hur och när jag skulle ta min 60 min
prommenad idag också. Jag kom fram till att jag går
hem ifrån jobbet. Så ja, jag gick ifrån scandinavium säger vi
till biskopsgården, ifrån centralen tog det 1 timma och en kvart.
Men snacka om att jag hade ont i fötterna när jag kom hem
(har det fortfarande för övrigt)
Fick ju vattenblåsor när jag gick igår, så idag har jag fått
någon mer, vet inte hur det ska kunna gå imorgon..hua.
Men det löser sig! Tog väl kanske inte de bästa skorna att
gå i idag heller, men dom var ju bättre än dom jag gick i
igår.

Annars hade väl inte hänt så värst mycket idag..vad jag vet.
Ska ta och lyssna lite på min mentala träning nu;P

Jooo jag fick kontraktet till nya lägenhet idag, så ska
skicka tillbaka en av kopierna till hon jag ska hyra av imorgon.
Kom även fram till att jag måste inskaffa mig en tv eller
på något sätt få hit min ifrån S-vall..
Får väl se hur det går med det.

Ja det var allt för idag, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0