Fredag DAY 3



Idag känner man sig inte särskilt fräsch kan jag tala om.
Sliten..haha och ändå har man två dagar kvar, känns bra;P

Gårdagen var seg måste jag säga, mådde inge bra, var trött,
hade ont i kroppen mm symptomer.
Men jag tog mig ner iaf och det var kanon!
Lite covermusik, Uggla och trevligt folk!

Ikväll blir det THE ARK! Weho, längtat hela året;) haha..


Det ska bli mycket mycket trevligt iaf!
Lander skulle tydligen ha grillning och förferre hemma hos henne.
Vet inte hur det blir om man blir kvar här hos Lena
eller om vi kansker drar bort över.
Det visar sig väl!
Nej nu ska jag kamske slänga mig in i duschen och börja fundera på
vad man ska slänga på sig för kläder idag.
OCH kanske till och med ta dagens första grogg;P
Byeee





THE ARK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0