Grattis på min födelsedag



Ja Grattis till mig på min 21-års dag.

Har inte hänt allt för mycket idag, det ovanliga var väl att
jag fått ovanligt mycket sms och folk har ringt:P
Men det brukar väl vara så på födelsedagar
antar jag!
Jobbat 10-16 idag, all by myself, riktigt skönt
faktiskt , gjorde klart en flyttstäd som vi började på
igår, skitigt som satan men hade bra
musik som jag "sjung" till så det
gick bra!

Ska åka snart och köpa mina sista godis påse på mycket
mycket längre, vem vet när man kommer äta godis igen?
Sedan ska jag hämta upp Jocke på jobbet.
Vi ska iväg och äta någonstans, vet dock
inte vart, Jocke som fixat något ställe.
Mycket snällt av honom:) Tackar!

Sedan blir det en film och äta godis!
Det känns ju jätte bra inför imorgon, att börja
med extravaganza och så..men ibland tänker jag..
"tänk om jag inte klarar av det", vilket jag vet att jag kommer göra.
Men..tänk om..jag kanske är en för svag människa:P
Närå det ska gå bra det här!
Jag lär väl skriva mer om hur det går!

Adios Amigos

Kommentarer
Postat av: Bellan

Låter riktigt intressant det där med extravaganza, funderar på liknande själv! :) hur många kilo ska du gå ner ? Ha det bra och lycka till

2008-07-16 @ 00:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0