Ikea

Oj vad jag har handlat nu till nya lägenhet!
Älskar att shoppa loss på ikea! Ska bli så roligt på
fredag att få åka dit med alla grejjer och göra iordning, jag
hoppas bara att det blir bra! Annars blir jag lite lessen på ögat;P
Men känns som att det kommer bli bra många vänder att köra saker med!
Förhoppningsvis inte mer än två, men tror det lutar att tre hållet.
Nä jag får packa in riktigt ordentligt med saker!




Jaha, nu ska man väl ut och gå är det väl tänkt, men jag
vill inte!!! Det är gris varmt ute så jag kommer få värme slag,
Och hade hellre legat någonstans och solat.
Ska iaf till Jaana sedan och umgås med henne ikväll, det blir roligt!
Per är och kollar på Iron Maiden ikväll!
Såg för övrigt att Kent och Thåström spelade i slottskogen igår,
skit att man inte hade biljett och någon att gå med..hade
varit fruktansvärt roligt att se.

Usch det tar emot att ut och gå..
men jag vet att så fort jag börjat gå så känns det bättre,
men vil inte gå runt med en väska för att kunna ha vatten med mig,
men har jag ingen väska så kommer jag avlida av törst.


Läste för övrigt någon kvinnas blogg som också håller på med XV, fast
hon hade börjat äta nu igen..men grejjen var att hon hade gått ner 52 kg
på 22 veckor, låter orimligt att jag jag ska hålla på i 17 veckor då?
Jag ska ju inte precis gå ner 40 kg! Knepigt det där, men vi får väl se!


Aja ska väl röra mig så jag kommer iväg till Jaana någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0