Jobb,stranden,film

Så sitter man här igen..brukar sluta med att man hamnar här.
Idag har man varit och jobbat igen..finns väl inte så
mycket att säga om det.

Kom hem sedan, laddade hem "Made of honor"..
Per ringde och frågade om jag ville följa med till havet, det kunde
man ju bara inte tacka nej till.
Så vi får dit, dom åt lite pizza och vi hade det nice i kvällsolen.




Kom sedan hem, kollade på Made of honor,
vilket var en bra film, men det viste jag väl redan;P

Känner mig tung i sinnet..har gjort det hela dagen.
Känner mig ledsen men vet inte varför..
Är så van att ha Jocke att prata med sådana här dagar,
han vet ju hur det är haha..
Usch vad man saknar han..hela 2½ vecka kvar tills han kommer tillbaka.
Tomt och ensamt är det här, men men
Sedan känns det som att..jag vet inte, visst jag går ner
i vikt utav det här och måtten blir mindre, men jag
känner ingen skillnad själv, blir väl längre fram kanske.

Vi får hoppas på en bättre dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0