Packa packa..

Började morgonen att klockan sju stiga upp och ta
mig en morgon promenad, det var riktigt skönt!
Kommit på det att det är som smart att
gå på morgonen för då hinner jag inte få ångest
över att jag inte vill gå;P

Sedan har det varit jobb 9-14
Hade hoppats på att få vara ledig imorgon eftersom jag
ska flytta, eller iaf em, men tydligen så blir det inte av
Beror på ifall 4:an som vi ska flyttstäda ser bra ut
eller inte, ser den bra ut så kan jag åka vid ett kanske.
Och det hade varit kanon! Så vi får se.

Ikväll är det följande som gäller:
*Tvätta
*Packa det sista(alla kläder tex)
*Kanske dammsuga och städa lite
*Inhandla tvättmedel mm

Ja det var nog allt, börjar 7 imorgon så vet inte
om jag orkar med morgon promenad då
Men vem vet, kanske klivet upp 5 och går haha
inte troligt va;P

Bye

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken fin blogg du har :) jag listade ut hur man gjorde med länkarna förra veckan, menjag glömde visst lägga till dig, sorry! allt bra? kramar

2008-07-31 @ 16:03:10
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Hanna

he he härligt :) men skönt med finväder är det ju iaf.. ja det är en massa flytter det, du måste vara expert på att flytta nu:P hur känns det med den nya lägenheten då? hur går det med XV då? kramar

2008-07-31 @ 17:13:54
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0