Regn och skavsår

Yes så var första dagens matintag klart!
Känns helt okej faktiskt!
Trodde det skulle vara jobbigare, fast det är ju bara första dagen än
så länge..blir väl kanske värre imorgon, eller det visar sig väl.
Men eftersom man ska dricka mycket vatten så har jag ju gjort det..
resulterade i minst 8 toabesök på 6 timmar, helt sanslöst!

Ska ju  ut och gå en timma varje dag denna vecka också..
(ja resten av veckorna också är det väl tänkt men iaf)
Och som jag redan hade klurat ut och hade det börjat
regna i lagom tid tills det var dags för vandringen:P
Men eftersom jag inte hade något val
utan måste ut och gå så blev det helt enkelt
dyngsura skor och skavsår!
Imorgon blir det dock bättre skor att gå i!

Nu ska jag dricka mig en stor kopp kaffe
och kolla på någon bra film:)

Har för övrigt gjort adressändring idag.
Så från och med 1 Augusti kommer jag
att bo på följande adress:

Lilla Fridhemsgatan 6A
41473 Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0