Slöar kväll!

Efter jobbet idag har jag enbart tagit det lungt och haft det gött!
Helt underbar dag!
Kollat lite på film och läst ut boken jag skrev om sist.

Ringde också till tjejen som skulle hyra ut som
etta i andra hand (mamma tipsade om henne)
Pratade först med henne igår, och så skulle jag höra av mig idag
angående ifall jag ville hyra den eller inte,
Så bestämde mig efter jag diskuterat saken med Jocke att jag
ska hyra den från och med första Augusti.
Så ja då kommer jag bo i Majorna.
Det var det de.

Vad har jag mer att berätta?
Imorgon ska jag på bio med Jaana, ska bli trevligt.
Ska se på sex and the city filmen. Får se hur den är!
Sedan på söndag ska jag åka och titta på lägenheten.
Sedan är det måndag och då bär det av till xtravaganza
och fixa första påsarna mm, ska bli spännande,längtar verkligen.
Vill komma igång med gåendet och tränandet..
jag är förväntansfull kan man väl säga!

Nej nu ska jag slå igång en film och drömma vidare!
Bye bye


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med allt !!!!

KOmmer ner och hälsar på i aug....kanske !!!

2008-07-13 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0