Sovmorgon

Oj oj vad skönt det var att få sova länge imorse,
klev väl upp vid tio tiden, har bara slappat
och tagit det lungt hela morgonen.
Tex så har jag gjort om bloggen igen som
ni kanske märker:P
Borde egentligen ha tagit min promenad
innan jag åker och jobbar klockan tre, men jag
tänkte att what the fuck jag kan väl lika
gärna ta den när jag kommer hem strax efter halv fem:P

Har iaf varit en fin dag än så länge, såklart
så gick ju solen i moln nu, men annars har
det varit soligt och fint hela morgonen!

Ja så min dag idag kommer bli följande

*Jobba 15:00-16:30
*Ut och gå ca 17:00-18:30?
*Äta soppmiddag
*Kolla på en film kanske
*Sova



Xtravaganza

Jaha då ska vi väl köra lite uppdate om det här också..
Egentligen har jag väl inte så mycket att förtella.
Tänkte köra en genomgång av mina soppor dock!
Och dom är i Kategorierna:

Usch och Fy ,NEJ TACK


Nja hälst inte


Har inte riktigt bestämt mig än, men det går mot ett NEJ


Tummen upp! Love it!



Ja som ni vet som jag har skrivit så blir det IKEA på lördag!
Ska införskaffa lite saker, och jag har till och med
bilder på de jag ska köpa, så ja, detta är det!




Och sedan får vi väl hoppas på att det blir bra!
Nu ska jag börja göra mig iordning inför jobbet och kanske
äta min lunch innan jag far, eller om jag tar den
innan jag går ut och går, aja det visar sig!

GOOD BYE little friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0