The day before..

...Jag blir 21 år..
Inte för att det är någon stor grej egentligen.
Tänker inte ens på att jag fyller år..är inte precis samma sak
som när man bodde i Sundsvall.
Eller så har det att göra med att jag har blivit äldre;P

Ja vad tycker ni om min "positivare" blogg då?;P
Den blev ju ljusare iaf, känns som att det kommer ändras
om ett tag igen..men för tillfället får den vara så!



Kom precis hem ifrån Xtravaganza, första mötet!
Känns bra! Har fått hem "mat" för två veckor och lite annat
grejs man ska göra och fylla i mm.
Kom dock fram till att istället för att köra 10 veckor så blir det 17.
17 veckor utan mat, den 10 november kommer jag
få börja äta igen:P
Men det är ju bara mat, liten del i ens liv..så det kommer gå bra!
Dock kom jag på att egentligen kanske det inte är
sådan bra idé att Olsson och Hanna kommer på torsdag
eftersom det är de tre första dagarna som är värst, så jag
kanske inte kommer orka vara social eller hitta på något.
Men ska bli roligt att få hit dom så jag får göra mitt bästa!:)

Hum ja, det var väl allt jag hade att berätta idag.
Jo tycker det ska bli mycket roligt att flytta, ska köpa
matta och grejjer till lägenheten, så den blir mer som min:)
Ska bli roligt! Och vilket fint område det är..kommer bli bra att
ut och gå och springa där!:)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0