Torsdag DAY 2



Vilket dag, trött som en gnu!
Men det är väl bara att dra igång igen snart.
Sov hos Olsson igår, vandrade hem med skavsår på fötterna
och hade diverse tok för  oss, fastnade i ny sement med skorna jag:P
Olsson glömde Nycklar, körkort och pengar hos Malla.
Ja det slutade ju bra iaf!

Idag har jag och Olsson varit till Birsta
och Emma har fyllt i sina tato blommor,blev mycket fint!
Nu blir det dusch snart och en grogg antar jag..hua!

Föresten så kommer bilderna in när jag är på väg till Götet
igen eller när jag kommer hem för det går för segt nu
att lägga in dem!





Tyvärr knäppte jag inget kort i stan, orkade inte dra fram tegelstenen och knäppa;P
Men jag lovar att fred och lörd blir det mer kort:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Lillan. Hur mår du? Du kan ju slå en pling när du är tillbaks i Gbg så hittar vi på något kul. Kram

2008-07-04 @ 00:35:37
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0