Vandring på Liseberg

Ahh jag avlider snart av denna värme! Tar den aldrig slut?!
Börja fan längta efter vintern nu jag..
Bara man går utanför dörren så slår varningslampan
om vätskebrist på i skallen!



Idag har jag iaf varit med Janna och Viktor
en sväng på Liseberg, är ganska mysigt att bara
gå runt där, trotts värmen idag.

Håller på att tvätta nu, men blir bara en maskin och sedan
hänga i lägenheten..Sedan blir det tvätta på torsdag
igen, sista tvätten innan flytten.

usch vad jag hade velat varit ledig imorgon, och resten
av vecka också iofs!
Funderar på att fråga ifall jag kanske kan få vara
ledig på fredagnär jag ska flytta.
Och så är det ju det här med Bilen!
VAD ska jag göra?!
Jag kan inte skaffa boendeparkering där jag ska
bo, på grund utav att bilen inte står på mig utan
den står på pappa. Och jag har inte råd med att den står på
mig för försäkringen blir för dyr, med kostnaden för bensin och
betala tillbaka låner för bilen kommer det bli en månads kostnad
på kanske över 3500 :- och det är en kostnad jag inte har råd med.
Så jag vet inte vad jag ska göra.
Ska jag sälja den? Men det vill jag inte..
Kanske får en lägenhet efter denna som har parkering det vet
man ju aldrig..Nä jag vet inte alls vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej Syrran!



annars får du ta hem den till sundsvall, ställa av den och låta den stå till du har råd och behov av den.



Eller låna ut den till brorsan! :)



Hade det bra!

2008-07-30 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0