Buhu

Så har det varit säsongsavslutning på Gossip girl då.
Jaja det börjar väl efter sommaren igen, har man något att se fram emot:P

Tjoho imorgon är det onsdag också! Äntligen!
Klockan 19:00 blir det Möte på Chalmersgatan eller vägen!:P
Ska bli  nice det! Hoppas det går bra och att
man kan börjar så fort som möjligt!
Skippar fan att dricka på GF om det är så!
Hum tror jag iaf...

Pratade med Chefen idag om att jag måste på ett
möte på tisdag. Kom väl fram att det var en intervju och hon förstod
när jag förklarade att ja, jag måste ju faktiskt söka jobb!
Så hon skulle kolla hur pass mycket det var att göra på tisdag ifall jag kunde
gå ifrån en stund.
Men ja det är ju ett jobb som personligassistent, kanske inte är precis
drömmjobbet heller, beror lite på hur pass "dålig" personen
är som man ska hjälpa.
Sedan väntar jag spänt på ifall IKEA kommer höra
av sig i veckan, gör dom inte det så kan jag
glömma att få jobbet där..tyvärr..
Hade ju varit som "a dream become tru"

Den 27:e blir det middag och skoj med jobbet
fick jag höra idag. Då är även Mirja
och Lander här så, men det blir nog skoj:)

Får tacka för mig nu och säga God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0