En månad kvar..

Sedan är man 21 år..vad nu det har för fördelar egentligen..ett år äldre bara.
Tycker att åren går allt för fort nu förtiden. Men men så är väl livet.

Kollade på webbdesigner programmet i Sundsvall förut, upptäckte då att man
måste ha läst matte C för att få plugga där.
Vilket kändes jätte jobbigt, ifall jag  nu skulle ha velat plugga i Sundsvall.
Som sagt så är det ju lättare att få tag på student lägenhet där, vet inte
ens om det går att få tag på här:P
Vet inte riktigt hur jag ska göra med det..
Men om jag nu vill plugga där så blir det ju till att plugga på komvux
först och få matte c gjort. blää..
Fast jag tycker ju om matte så det kanske skulle vara roligt?
Men vore surt ifall man pluggar där, och sedan inte kommer in på
webbdesign. Aja vi får se!

Gatufesten närmare sig med stormsteg iaf, ska bli så jävla roligt!
Ska följa med Olsson när hon ska gadda sig på torsdagen också..
jag vill väl också tatuera mig, har börjat skissa på min också.
Men känns som att tatueraren ska få skissa till den riktigt.
Men man får väl se när man ska göra det, verkar som att
alla tatuerar sig nu:)

Snart är det midsommar också, ska bli
nice det med!

Pappsen fyller ju år snart också, har inte hört något
om man karln vill ha, får nog ta och fråga honom!

[14 dagar kvar]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0