Framtidsplaner

  • Sundsvall och Gatufesten 30/6 - 7/7
  • Xtravaganza (?) Värt att pröva!
  • Få ett nytt jobb (snart förhoppningsvis) 
  • Börja plugga till Webbdesigner kanske?
  • Köpa en lägenhet och renovera som jag vill ha den
  • Skaffa miljöbil (?) Underlättar när man ska parkera


 

Ja det var väl allt..nä finns väl såå mycket mer man vill och tänker göra
Och det är där väl på obestämdtid..tex för att kunnde köpa en lägenhet
så måste jag ha ett 100½ fast jobb så jag kan ta ett lån
och kunna betala tillbaka det!
Jag vet iaf att jag vill ha en  två:a med en öppen planlösning mellan 
kök och vardagsrum och med walk in closet, disk och tvättmaskin!
Och i köket ska det vara en köksö
Åhh vad underbart!!
Kanske man ska skita i att köpa en lägenhet och köra på hus på en gång;)
Haha närå..fast priserna lär väl ligga på samma:P

Ja det var lite drömmande från min sida.

Idag har jag jobbat 9:00 - 11:45, blev en kort dag.
Sedan åkte jag hem, la mig i soffan, somnade vid halv två, vaknade
vid halv fyra Sedan har jag inte gjort mycket mer:P
Mest sutte och dagdrömt, tycker om att göra det när jag är ensam:)

Snart börjar Gossip girl TJOHO, och efter det
säsongsavslutning på Houswifes!

För övrigt så skickade jag inte papper för
statoilkort och ica kort igår, eller glömde
lämna in det på ica men ska göra det snart.
Men vuxenpoäng eller vad;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0