Fredagen den 13:e

Otursdag eller är det bara något man tror på om man är skrockfull?
Vilket fall som hälst så började min fredag fruktansvärt skit dåligt, funderade starkt på
att säga upp mig och bara skita i allt, hoppas på att det finns något bättre runt  hörnet.
 Men jag gjorde inte det iaf..Åkte raka vägen till Bolaget efter jobbet, inhandlade
mig 10 cider och åkte hem och festen började.
Jocke kom hem vid sju tiden, vi åkte spårvagn i ca 1½ timma  och
sedan var vi framme hos Emma och Olle.
En kväll jag hade trott skulle innebära cider och depprimerande tankar hemma i soffan blev
iställeten härligt kväll med trevligt sällskap och guitar hero!


En mycket arg och less Lillemor i början av kvällen.

Sov för övirgt till halv ett idag, jag blev chockad själv!
Men ikväll är det Tacos fotboll och coca cola vanilla  som gäller!
Hej då länge och Hejja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lillemor, ta rätt spårvagn nästa gång hehe. Kram

2008-06-15 @ 00:42:05
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0