Funderingar

De här två senaste dagarna har jag gått och tänkt på en massa saker..
Försökt komma på vad jag ska göra men livet, vad jag bör
göra för mig, för att jag ska vara lycklig..
Jag har inte kommit fram till hur jag ska göra än..Men det är så svårt!
Men på något sätt så det jag alltid kommer fram till är att jag borde
flytta tillbaka till Sundsvall.
Anledningarna till det är:

  • Lättare att få tag på egen lägenhet
  • Nära mina vänner och familj (stor anledning)
  • Om jag ska plugga så är det lätt att få tag på stubo lägenhet
  • Får förhoppningsvis extra jobba på hemtjänsten om jag pluggar

Egentligen är det bara praktiska saker som pratar för..förutom den stora delen att
mina nära och kära är där. Men ändå..jag vet inte..
usch det är så jobbigt att tänka på hur man ska göra..
För ändå vill jag vara kvar här..tycker ju om de få människor man lärt känna. Och jag
tykcer ju fortfarande om Göteborg..
Och om jag flyttar tillbaka så kanske jag inte tar tag i pluggandet utan
bara fortsätter i de banor som man var i då..
Jag vet inte..vet inte alls..Skulle iofs kunnde göra såhär, jag sökert skola här,
och så sökert jag i Sundsvall..Kommer jag in här så går jag här..
kommer jag inte in här utan i Sundsvall så ja..går jag där.
Det låter väl vettigt? eller?

Jaja vi får väl se hur det blir,  men det är väl lite sådant jag har
funderat på de senaste dagarna..
Och så har jag tänkt mycket på lägenhet, vad nice det skulle vara att köpa en och
renovera om, eller flytta in i ett litet hus på landet men ändå nära stan..
Såg ett på blocket som låg i Alsta, såg riktigt mysigt ut!:)
Men ja..aja skit samma:P

Framtiden visar väl hur det blir..

[17 dagar kvar]


Kommentarer
Postat av: Daddy

Välkommen tillbaka!!!, det finns en hel del prylar här i Hällsjö som väntar på att någon ska ta hand om dom.

2008-06-13 @ 08:28:27
Postat av: Mimma

men baby!

jag vill att du ska må bra!

vi ska lösa detta!

kommer snart!

love you baby!

2008-06-13 @ 12:34:01
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Christian

de praktiska sakerna utgör ju faktisk en stor del av hur man mår, man vill ju trivas med livet och allt som tillhör det, vardagen, boende, vänner och allt de där!

Att plugga i Göteborg är bra på det sättet att du lär träffa många nya vänner, vilket du iof också skulle göra i sundsvall!

Men just ur pluggsynpunkt vore det bra att ha en egen lägenhet, svårt att få något gjort om man bor två i en liten lägehet!

Du kan ju alltid flytta tillbaka till Göteborg senare om det är vad du vill, just med tanke på att du inte har det jobb och bostad du vill ha, finns egentligen inge som håller dej kvar där nere, förutom de människor du känner och själva staden då, som du verkar tycka om!

ta en funderare och känn efter vad du verkligen vill just nu!



kramar

2008-06-14 @ 14:39:55
Postat av: Hanna

men är det härliga allsta du såg det i? ;)

2008-06-24 @ 15:24:01
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0