Gossip girl



Ja ikväll är det säsongsavslutning på det programmet också..
helt plötsligt hade man inga serier att följa längre,
kanske är lika bra under sommaren.

Jaha idag är det flyttstädningar som gäller, jag
som hade tror jag skulle vara ledig
mån och tis denna vecka, tanken var väl
det först också. Hade behövt städat här också.
Men nu åker vi väl ut härifrån snart för våran
kära "hyresvärd" eller ja hon vi hyr av har nu tillslut
fått brev utav kronofogden så hennes lägenhet ryker väl snart:P

Men nu ska jag dricka mitt kaffe, göra iordning någon
slags lunch att ta med och sedan vandra bort till
lilla spårvagnen. Lillemor har inte råd att
lägga ut pengar för parkeringsbiljetter när
man ska stå mitt i stan i flera timmar.

Ja föresten så ringde dom ifrån ett jobb jag sökt.
Som personlig assistent, ska på intervju på tisdag.
Men sedan sa Chefen igår att det blir jobba då så
jag kommer antagligen inte kunna gå på den där intervjuen då..
Eller ja beror ju på ifall dom kan vänta med intervjuen tills jag kommer
hem igen efter Gatufesten.

[12 dagar kvar]

Kommentarer
Postat av: Elin

hello gumman:) hoppas det är bra med dej? Om ni inte har någonstanns att bo så vet ni att ni får jhu bo hos oss så länge tills ni hittar nått. Kramis

2008-06-17 @ 08:44:37
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Men du måste väl få gå på intervju ????

Är dom knäpp eller......

Lycka till Kram/ Mammsen

2008-06-17 @ 10:27:29
Postat av: Monica

Hej på dig =) Hur står det till? Ska du vara ledig någo t i sommar? Snart är det gatufesten och observera att jag har bloggat mycket! Kram Monica

2008-06-17 @ 17:43:39
URL: http://moan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0