Jobba efter ledighet..

Efter att ha varit ledig i fem dagar så vill man verkligen..jag menar Verkligen inte åka
och jobba. Det tar emot så fruktansvärt!
Hade varit en sak ifall man hade en massa trevliga arbetskamrater som man
tyckte att det skulle vara roligt att träffa igen..Men nu är det ju bara
Sheryl, och ja hon är jätte trevligt..men jag saknar att ha massa
jobbarkompisar..
Men nu blir det ju kanske plugga till våren ifall jag kommer in villsäga..
Men jag blir så tveksam, tänk om jag inte klarar av det?
Jag kanske inte är någe bra på design?
Jag vet inte alls jag..men något ska man ju göra här i livet..
Och sedan hur fan ska man ha råd att leva om man bara får 7500 i månaden?
Det förstår jag fan inte...man lär ju måsta jobba extra, men
hur blir det då till sommaren när man måste jobba också..
För man får ju inte tjäna för mycket?
Ähh skit samma..det blir väl som det blir med allting..

Nu ska väl jag bege mig snart ifall jag ska hitta dit till det där jävla huset..
Dom som bor där har ju tydligt bestämt sig för att dom
ska ha gratis städning eller något..klagar varje gång..
Dom kan ta sina slöa arslen och städa själv tycker jag!!

Och med dom orden avslutar jag för idag!

[18 dagar kvar]


Kommentarer
Postat av: Erika

Känner verkligen igen känslan, det är så fruktansvärt jobbigt att behöva gå till ett jobb som man verkligen inte trvis på. Jag tycker verkligen du ska följa drömmen att plugga inom design, tro på dig själv, det är klart du kommer klara det! Och se det som en nystart i ditt liv som bara blir till det bättre :) Många kramar ifrån mig/Erika.U

2008-06-11 @ 10:44:23
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0