Ky-utbildning

Jag har hittet en utbildning som jag vill gå!! Och det är en Ky utbildning
så den är bara på 80 veckor. Utbildningen lyder : Webbutvecklare!
Vad tror ni om det?
Jag älskar ju desig, och att få dona med hemsidor mm..
vilket drömm jobb! Så länge man inte har idétorka;P
Vilket fall som hälst så ska jag söka iaf, både till våren nu och hösten 2009.
Måste bara åka någonstans där man kan skriva ut
ansökan! Jag hoppas jag kommer in iaf!

Och när jag kommer hem ifrån Sundsvall så ska jag
börja med Xtravaganza har jag bestämt mig för.
Måste bara räkna lite på pengarna så jag har råd!

Helgen är nästan helt planerad nu, eller hehe nja inte ritkigt..
men jag ska ju iaf bo hos Per och Jaana, ska bli
riktigt nice!:D
På fredag skulle vi kanske på någon slags
"festival" som min kusin Hanna har varit med och
arrangerat. kvällen blir det väl mysa och se film kanske?
Lördag blir det träffa Magnus på saltholmen
och sola och bada (om jag hinner få min bikini *hua*)
Sedan vet jag inte vad som händer..bara umgås och ha trevligt:)
Tror inte jag jobbar förens på onsdag nästa vecka heller.
Eller ja jag jobbar ju imorgon då, men efter det.

Har blivit dåligt med bilder på bloggen senaste tiden också..
men men sånt man får ta:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0