Midsommar mm

Ja var ett tag sedan jag skrev nu ja..
har inte orkat eller haft tid:P
Var till Sundsvall fram och tillbaka under midsommar,
helt underbart att vara där.
Blir tillbaka dit på söndag igen.





Just nu är Lander och Mirja här också..
håller på träna in en låt som dom aldrig kommer lära sig HAHA;)

Ja hum orkar egentligen inte skriva nu heller men
tänkte att jag måste väl skriva lite iaf.
Nu blir det sova snart, lång dag imorgon..
Var på intervju igår, så dom ringde idag så jag
ska åka imrgon efter jobbet och träffa
tjejen som jag isåfall ska vara personlig assistent åt.
Men det är bara som vikaria och så är det två helgdagar i månaden.
Men ja vi får se hur det blir..
Känns som att jag kommer bege mig mot Sundsvall
snart igen så kanske är dumt att börja på ett ställe till
och särskilt som personligassisten?
Jag vet inte alls jag..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0