Nej nej nej..

Idag..ingen bra dag, började sådär på em..började inse saker och ting
Jag hade hoppats att de tiderna var förbi..men ack så fel man kan ha
Jag får dock skylla mig själv, men jag förstår inte varför det händer igen..
Lär jag mig aldrig? Jag vet ju hur dåligt jag mår..
Vill bara gömma mig just nu..
Längtar tills på onsdag..vill börjar på en gång..
vill känna den där känslan..tror den kallas "Självförtroende"..
den känslan försvann för många år sedan..redan i 6-års ålder.
Vem eller vilka jag klandrar för det  spelar ingen roll..
Är bara jag som kan göra något för att den ska komma tillbaka.
eller "tillbaka". vet inte om jag någonsin haft något..
inte vad jag kan komma ihåg iaf.
Är bara jag som kan få mig själv att må bra..

Kanske jag borde prata med någon iaf?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom igen Lillemor ,ryck upp dig.

Du är bra som du är , inte behöver du

ändra på dig , om det är nån' som tycker det så är det dom som har problem ....

Stora kramen från mammsen

2008-06-17 @ 06:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0