Nytt jobb

Grattis till mig! Fick ett samtal idag från Chefen på hemtjänsten
i Kallebäck där jag har varit på intervju i April men dom kunde
då inte erbjuda mig något jobb på grund utan att behovet hade
försvunnit...men nu så;)
Var en som skulle sluta så 1 sep börjar jag på min 100% rad
med månadslön;) Känns bra!
Måste fixa papperen till skolan jag tänkte söka också
och så måste jag väl börja se mig om efter en lägenhet..
Min tanke hade ju inte varit att bli kvar i Götet,
utan jag hade ju tänkt flytta hem till Jul..men nu blir
det kanske inte så ändå..
Jag ska fundera och fundera..
Det visar sig med tiden hur det blir..

Nu ska här sovas!
Är en dag imorgon med.
God natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: jocke

grattis lillemor :) fan så skönt för dig !

2008-07-02 @ 02:19:17
Postat av: Emma

Grattis snygging

2008-07-02 @ 21:44:24
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0