Sommar, sommar och sol..

..havet och vinden och toft av aprikos, sommar sommar och sol en himel så blå som viol.
På morgon när jag vaknar, drar upp min rullgardin så kanske regnet bara öser ner,
då börjar jag att nynna på en melodi, som handlar om det bästa jag vet..lalaallala
Sommar, sommar och sol havet och vinden och doft av aprikos, sommar, sommar
och sol en himel så blå som viol.

Haha låten jag vet dock inte om det är "aprikos" men vi kör på det iaf!;P

Jaha så var man vaken igen, ska till jobbet om 45 min "tjoho"..
Tycker det är lite jobbigt att kliva upp tidigt för man är
inte van vid det alls nu, och det var en helt annan sak
att börja sju när man jobbade på hemtjänsten..
Då satt man ju ner och pratade på morgonen först..
usch saknar verkligen gänget där!

Men vilket fall som hälst så är det städning som gäller just nu
Man får hålla tummarna på ett annant jobb snart..
Så blir det plugga om jag kommer in på skolan till våren!:)

Jag vill också ha mina kläder ifrån H&M, dom borde komma
idag eller imorgon tycker jag! komsi komsi!;P

Nä nu ska jag dricka klart mitt kaffe och hälla upp
youghurt till lunch och packa..

bye bye


Kommentarer
Postat av: Daddy

Caprifol!

2008-06-05 @ 07:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0