Min lille vän..

Blää blää blää...inget roligt finns det att göra idag, hälst skulle jag vilja kolla på en massa filmer
och bara jäsa hela dagen, men det finns inga filmer att kolla på.
Eftersom min cd forftarande inte har lagats så kan jag inte kolla på datorn,
och eftersom jag har för segt internet på min datorn kan jag inte heller ladda hem
och eftersom jag inte har något usb minne eller någon mp3 spelare med
tillräckligt stor minne så kan jag inte heller ladda hem filmer på
jockes datorn och sedan föra över dem till min. Kom jag fram till idag.
Så jag måste ta och inskaffa mig ett stort usb minne när jag får pengar,
flytta över allt jag ska ha kvar ifrån min datorn till det och sedan får jag väl ta och lämna
in den..måste ju få den att fungera någon gång..

Jaha vad har jag annars gjort idag, jag har ju faktiskt redan kollat på två filmer idag:P
Började med att kolla på Casper imorse vid nio tiden, sedan tog jag en sväng med bilen bara
för att komma ut..var ganska skönt ute, inteallt för varmt.
Har bränt mig så myket så ska inte sola på ett tag nu.
Sedan åkte jag hem och kollade på fools gold igen. mycket bra film!

Usch jag är så uttråkad nu!



Men iaf så har jag haft det jätte bra i helgen hos Per och Jaana!
Riktigt ritkgit trevligt!:)


Löste solproblemet imorse iaf!
Dock inte värmeproblemet..till det skulle det behövas en fläckt!



Jaja det får väl duga för idag, kanske ska ta och göra mig kaffe eller något
hyra en film eller så? Nä jag vet inte..
något får man väl hitt på iaf..
 
Förut idag fick jag sådan saknad av min lille vän Emma



20 dagar

Kommentarer
Postat av: jocke

Har väl aldrig hindrat dig från att titta på min dator ? :)

2008-06-09 @ 21:04:56
Postat av: Lillemor

Hehe nej det är sant, men tänker mer på när du har din dator och vill sitta vid den själv;)

Så hade det varit nice att kunnat kollat på film på sin egen dator:)

2008-06-10 @ 10:13:57
Postat av: Monica

Hej på dig! Visst är det otroligt att jag har bloggat? Däremot har jag inte kunnat logga in på bloggen nu =( Kommer du upp på GF? Jag har semester den vecka och veckan efter det, dock bara de 2 veckorna! Ska du ha någon semester? Hur är det annars då? Kom gärna och hälsa på =) Kram Monica

2008-06-10 @ 10:33:26
URL: http://moan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0