Webbdesigner?

Yes, så var det söndag igen då!
Har man en ny veckan med jobb framför sig, denna vecka blir det jobba mån-tors dock
ledig på fredagen eftersom det är nationaldagen.
Man är inte riktigt van vid att vara ledig bara för att det är röd dag från hemtjänsten;P

Idag är det fint väder igen, och än så sitter man inne, illa!
Måste ut och göra något tror jag..men vad?

Har funderat lite det vad man ska hitta på framöver..
Vad sägs om att plugga till webbdesigner kanske?
har kollat lite på skolor nu men jag tycker inte att jag hittar någon?
Men men, blir väl inte förens till nästa vår isåfall.

Här även sökt lite mer jobb idag också, måste ju ringa och redovisa vad jag sökt för
jobb imorgon på ams.
Men eftersom jag jobbar ändå deltid så blir det ju inte att man sitter och sökert jobb
hela dagarna. Så dom får nöjja sig med de jag sökt.
Sedan är man ju inte kvaliserad till de flesta jobb heller, man ska ju ha utbildning och
erfarenhet mm..och jag har ju inte det, om det inte är hemtjänsten, är ju typ där jag har
erfarenhet, men ingen utbildning:P

Nä nu ska jag väl göra sig iordning, kanske ta en kopp kaffe till?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0