1 dag kvar!

image266

Yes imorgon anländer Mirja till Götet, fy fan vad härligt!
Hoppas bara att hon mår lite bättre så hon inte smittar mig och Jocke;P
Nä men jag ser verkligen fram emot att hon kommer imorgon!
Sedan kanske moster följer med till Sundsvall om 1½ vecka också, alltid trevligt med lite sällskap!
Hoppas hon tycker om min musik bara;P
Måste också göra en lista med saker som jag ska ta med mig ner också sedan, tror basen hänger med faktiskt!


Annars i helgen så har jag inte gjort så mycket, Jocke var till Stockholm, missade tåget ifrån Götet för han kollade fel på biljetten så han fick inskaffa sig en ny (klant klant klant) ;P Haha..
Så jag hängde hos moster och kusinerna lördag kväll, fick även ett påskägg, det var snällt:)
Måste säga att det är lite knepigt, här nere har dom "påskraketer", det har vi väl ändå inte i Sundsvall va?
Jag kan då inte komma ihåg att jag har sett några raketer då iaf..
Kändes som nyår både i lördags och igår när dom höll på smälla..men värst var det igår, det kändes som att jag hade missat nyårsafton och satt inne vid datorn haha:P

image268
Titt så glada vi är;P


Nu har vi varit på middag hos Moster mf, Kusin Axel och hans tjej Stina var där.
Var mycket trevligt att träffa dom, Axel hade jag ju inte träffat på nästan två år!
Men ja det bjöds på go mat och trevligt sällskap så det var en fin kväll:)

Har även kommit mer snö idag, mycket mycket mer snö, helt värdelöst!
Blir så less..ingen vår här inte.

image269


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0