Blond, brunett eller svarthårig?

Nu har jag börjat vela, för någon dag sedan var jag så säker att jag skulle färga håret brunt, men nu vet jag inte längre! Måste nog ha hjälp med mitt beslut..
Så gott folk gör er röst hörd



Valen är: Bruntte, blond eller svart?;)
Haha shit svårt att tro att det är samma person när man ser bilderna:P

Ja då har vi fått det ur världen, väntar spänt på svar nu bara.

Annars idag har jag jobbat, blev bjussad på lunch hos chefen, mycket trevligt.
Sedan idag händer nog inte så mycket mer, tv kväll igen dock, är ju redan onsdag igen.

Ja det var nog allt för idag, tack och hej:P



I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker ... svart!

2008-03-19 @ 19:09:05
Postat av: mamma

Blond...eller brunett med ljusa slingor, tycker jag att du passar bäst i ,och framför allt så slipper du den fula utväxt som blir när du har svart eller väldigt mörkt hår.Lycka till :)

2008-03-19 @ 21:26:27
Postat av: Elin

helt klart svart eller så som du har nu:) pussis

2008-03-19 @ 22:31:00
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Ljus brunt röstar jag på.

2008-03-19 @ 23:07:37
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se
Postat av: Monica

Blond!!! Blondiner har roligare ;)

2008-03-20 @ 11:25:11
Postat av: Anonym

Brunt, helt klart!

2008-03-20 @ 11:56:31
Postat av: jocke

Gör såhär, färga de först mörkbrunt nu på lördag eller söndag. Sen när du är i sundsvall så kan du färga de svart , bra va ? ;)

2008-03-20 @ 21:01:25
Postat av: christian

gör som du vill, välj de du trivs bäst i!
valet av hårfärg ändrar inte på vem Lillemor är!
Färgar du det mörkt kan du senare färga det ljust igen när det passar! vad du än väljer så blir det bra!
kram syster!

2008-03-20 @ 22:20:52
Postat av: Lisa

Jag röstar på brunt med blonda slingor. Jag gillar Christians inlägg, det var djupt! :)

2008-03-21 @ 19:32:21
Postat av: ollis

haha ja gillar ju allas inlägg..du ser snygg ut i blont ju!!de gör du ju,min röst är ännu ljusare än du ha,eller helt svart..du vet allt eller inget för min del,lite extremt ska de va o inte brunt,hur kul e de liksom=)puss pussis

2008-03-22 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0