Efterlängtat brev anlände

Äntligen har jag fått brevet ifrån löne i Sundsvall, postade det så fort jag fick det så att det förhoppningsvis hinner komma till A-kassan tills på fredag. Tog till och med samma kuvert som det kom i, haha hoppas det går ändå:P

Ja vad har annas hänt idag, klev upp, gjorde lunch till idag..tog min drink gick till bilen.
Jobbade, alltid lika trevligt..eller? Aja det duger ju iaf..än så länge.
Kom hem ifrån jobbet..gjorde mig ett par helt underbart goda dinkelpannkakor med blåbär och hallon och sallad och lite gräddfil.

Sedan har jag inte gjort allt för mycket, suttit och pratat med folk..väldigt trevligt folk som man kanske till och med får träffa till helgen om man tar sig ut.
Är jätte sugen på att gå ut, men vet inte om jag kommer att ha råd, men kommer knappast ha råd sedan heller så är väl kanske lika bra att offra lite av pengarna då och gå ut..så får jag sitta hemma resten av månaden och inte göra något.
Sugen på att beställa kläder ifrån H&M är jag också..aja.

Nu är jag så fruktansvärt trött också så måste nog gå och sova
Men har börjat fått väldigt svårt att somna när jag går och lägger mig, kan iofs vara för att det inte är tyst och mörkt som man är van vid..eftersom Jocke alltid är vaken när jag går och lägger mig så är ju tv:n på och kanske en lampa tänd:P

Ähh nu ger jag upp för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0