Eh snö?

"Vad hände?"..ja det kan man fråga sig, vaknade imorse och det var snö ute!
Dock inte mycket, men ja den är där iaf.
Igår var det vår, sol och lite värme..idag snö och kallt.

image242

Men jag kände ändå värkänslorna och värmen när jag tänker på att åka till Sundsvall snart!
Mina underbara vänner
Älskar er så mycket Vad skulle jag göra utan er?





Åhh såg nu också att mina kläder kommer idag, nice werry nice!

image252
Glajjerna händer med;)

Åt för övrigt en väldans god frukost, fruktsallad och te!


Ja sedan idag vet jag inte vad jag ska hitta på förutom att jag åker till min moster och mina kusiner vid kanske fem-sex tiden.

Sagan ger oss svar..varje väsen har..skönhet inuti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0