Framtida Hisinge bo

Jaha så ska man flytta till andra sidan bron, haha känns som att man ska gå och bli alnöbo;P
Jag och Jocke har varit och kollat på en lägenhet som ligger på Hisingen, en liten etta på 23 kvm som en trevlig tjej äger/hyr. Hyra på 3500, och vi flyttar in i den, den 19 april.
Kommer bli trångt, men aja det får välla så lov att gå, någonstans måste vi ju ha att bo.
Så det är bara att förbereda sig Malin och Patrik för det kommer bli trångt och mysigt när ni kommer hit ner i Maj;) Vi ska skaffa en madrass till er, får fixa något, kanske kan få med mig en när jag kommer till sundsvall.
Det löser sig vilket fall som hälst!

Ja annars idag så har väl inte så mycket annat hänt än att jag har jobbat och varit äckligt trött.

Men ja annat roligt som man kan berätta är väl att min resa till Sundsvall är bestämd och klar nu!
Direkt efter jobbet vid tre tiden på fredagen den 4:e April beger jag mig till Kära Sundsvall!
Kommer förhoppningsvis vara framme vid tolv tiden om inte tidigare, ska försöka köpa med mig mat och så så att jag slipper stanna någe längre tid, haha kan bli lite kämpigt att köra hela vägen själv men det ska jag väl klara av;)
Sedan blir det väl sova hos någon trevlig kamrat, kanske Olsson eller Lander?;)
Sedan på lördagen var det väl planer på fest, haha vilket är anledningen till varför jag åker hem just då;P
Ska bli så jävla trevligt att komma hem och träffa alla! helt underbart ska det bli!
Och så blir jag där tills på tisdagen, vet inte vilket tid jag åker men ska väl försöka vara hemma i Götet till en bra tid så att man orkar kliva upp och jobba på onsdagen;)
Och kanske lyckas jag få med mig någon sundsvallsbo också, om jag har riktigt tur ( ja Lander/Olsson/Mirja/Hanna jag menar er ja!!) ;D

Jaja det var väl mina framtida planer!
Känns för övrigt lite bättre nu, var ju lite orolig förut över jobb/bostad mm..hur allt skulle bli, om man skulle bli tvungen att flytta hem till Sundsvall igen på en gång.
Men nu har vi en annan lägenhet att bo i fram tills slutet av oktober iaf, om man inte hinner få tag på en annan innan dess, men ja man har någonstans att bo iaf! Det är ju en fördel..och hör och häpna, det går spårvagnar på nätterna på helgerna så man kan gå ut på krogen, det ni;)
Kommer inte bli någon mer full Lillemor som sitter på centralen och sover om lördagmornarna haha:P

Jamen nu tror jag nog att det var allt roligt att berätta för denna gång
Får se vad man kan tänkas ha för trevligt att skriva imorgon!;)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att det har fixat sig med bostad. Det betyder ju att du är kvar där, när jag och mamma kommer ner juli/aug. Då blir det Liseberg nån dag :P

2008-03-13 @ 10:55:23
URL: http://hundramil.blogg.se/nyttliv
Postat av: Malin

Hahah 23 kvm på 4 personer! Vi kommer att trampa ihjäl varann. Så mysigt;D Kul att det löste sig med lyan iaf. puss

2008-03-13 @ 12:49:50
Postat av: christian

tja!

23kvm.. ojoj så trångt de kommer bli!
när jag bodde på 28,5 kvm höll man ju på att kvävas!
ett tips är verkligen att skaffa så lite möbler som möjligt! Ni kommer behöva de få ytorna som erbjuds!
De fanns alltså bara en lägenget i hela Göteborg som verkade ok? ja menar det fanns ingen annat atlernativ?

Kul att du kommer hemöver snart, måste ju få tid att träffa dej en sväng då hoppas jag!
annars är allt bra här hemma. håller på att möblera om i lägenhet, du kommer knappt känna igen dej! :)

hade bra syster, vi hörs!!

2008-03-13 @ 16:41:21
Postat av: mamma

Ett tips: det finns uppblåsbara madrasser på Clas ohlssons som inte kostar skjortan ca 350kr för 140 cm bredd. Väldigt bra :) till gäster.

2008-03-13 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0