Good morning!

God morgonen kära bloggläsare:P
Själv har jag redan varit vaken 1½ timma nu, klev upp klockan sex, gjorde min shaker, drack den, och sedan var det ut och promenixa, blev bara 50 minuter men är så svårt att hitta en "bana" som precis tar 60 minuter här, var mycket lättare när jag bodde i Vattjom:P
Nu sitter jag iaf och äter apelsinklyftor och dricker te och väntar på att mina ägg ska koka klart som jag ska ha till min lunch sallad sedan idag. Funderar på om dom kanske börjar bli klar du så man ska ta bort dom, tror nog det!
Så nu måste jag fixa salladen också sedan är det väl bara att åka iväg och jobba då.
Ska flyttstäda idag, och sedan städa i ett hus vi normalt brukar göra på onsdagar men i onsdags var dom sjuk så ska göra det idag istället. Blir även så att jag ska jobba imorgon också, men då vet jag inte riktigt vad vi ska göra för något.
Måste ringa löne i sundsvall på min lunch sedan så att jag får mina papper någon gång, eller rättaresagt så att A-kassan får dom!

Skriver väl kanske mer ikväll!
Hej då så långa

Ja då har man kommit hem ifrån jobbet, haha eller det var väl några timmar sedan nu:P
Men vilket helvette det var, fy fan..flyttstädning idag + ett hus.
Flyttstädningen var inte någe rolig kan jag tala om, någon från indien som hade bott där, tog 4½ timma att göra rent köket, var intorkad olja överallt, ett rent helvette att få bort..och kyl och frys luckta fan och ni skulle sett papperskorgarna..och enligt en av cheferna så var det där "rent" motför vad det brukar kunna vara:P
Men men var skönt att komma hem sedan iaf!

Har väl inte gjort allt för myket annars sedan jag kom hem.
Borde egentligen åkt och köpt mat och kanske gjort ren bilen eftersom det var så fint väder idag, men blev så trött när jag kom hem så jag orkade inte, får ta tag i det imorgon (iaf mat handligen), Bilen tar jag nog till helgen när jag är ledig om det är fint väder.

Annars har jag suttit nu i kanske två timmar och varit lite kär i Ryan Gosling..sjukt bra skådespelade och jävligt het haha. Hade velat ha min "Dagboken" film här nu..men det är ju 100 mil härifrån i Östersund hos Malin (din lille tjuv;) ) Tror hon bestämt måste ta med sig filmen när hon kommer hit i Maj, är ju bara två månader dit:P

image224
Ja där är karln

Nu blir det väl att sova om en halvtimma om man ska ta sig upp imorgon och ut och gå igen.
Måste hitta min 60 minters tripp någon dag, så att jag alltid kan gå den.
Nä det får faktiskt räcka för idag!

God natt gott folk

Kommentarer
Postat av: Helene

Ett litet tips:
Om du ska gå i 1 timme , gå i ½ timme sedan vänder du och går tillbaka , då har du gått i 1 timme.
Smart va !!

2008-03-03 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0