Hardcore superstar

Jaha så var det lördag, ska på hardcore superstar snart då, eller nja det är väl några timmar dit iofs:P
Och det ska välla bli roligt! Är ju alltid roligt att se band..lite nervigt bara att träffa folk man inte träffat förr..haha folkskyggaste människan i stan är man ju säkert..illa.
Aja det blir nog roligt!

image217

Dagen började ju så fint med iaf att jag fick skjutsa Jocke till jobbet eftersom han kollat fel på busslistan, så halv nio var det bara att stiga upp, men det var väl kanske lite bra det!
Annars har jag inte gjort något idag..lyssnar på musik och bara chillat.

Nä nu verkar det som att man måste dra sig in till stan snart..måste hitta parkering också, och så måste jag in på statoil och fixa pengar till parkeringen (hon som vägrar åka buss:P)

image223
Jaha sådär ser man ut idag då..

Nä men jag ska väl ta och åka nu jag då
Bye då


Då var man tillbaka ifrån Hardcore och ifrån kylan och blåsten;P
Det var även lillasyster som förband, och ett annat också!
Grymt var det! Hardcore också såklart;)
Magnus var en mycket trevlig karl!:) Fruktansvärt snällt av honom att bjuda med mig!
Tänk att den första trevliga människan man träffar i Göteborg också är ifrån norrland, det hade man ju aldrig trott haha:)
Nä nu blir det lite tv och sedan lär man väl somna:P

Good night

Kommentarer
Postat av: christian

när jag hörde att Lillasyster skulle spela, då vart jag lite avundsjuk på dej!
hade lite huvudverk idag så det har blivit mycke sova och soffliggande!
vi höres! ha det!

2008-03-02 @ 23:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0