Helgbesök i Vårgårda

Efter veckans bravader med Mirja på besök mm så tog jag mitt pick och pack och åkte och hälsa på Elin och Jerry i Vårgårda. Väldigt trevligt att vara här måste jag säga!
Jocke har sitt ex Emelie på besök så kände väl lite att jag inte ville vara ivägen utan dom ska få vara själva och umgås, och så var det längesedan jag träffade Elin nu.


image280

Kom hit ganska sent igår så blev kolla lite på tv och så började vi se en otäck film, men alla tre var helt döa så vi bestämde väl oss för att stänga av och gå och sova.
Var en mycket bra idé, jag var nämligen fortfarande helt färdig efter i onsdags.


image279

Idag har vi varit till Allingsås en sväng och kollade lite,köpte med vårrullar hem och åt, mycket goda.
Sedan sov vi väl i en-två tommar kanske, såå skönt.

Nu har vi ätit middag, vad gött och så sitter vi och glo på körslaget nu..haha det är kanske bra?
Men men det får vara allt för idag!

Var ju längesedan jag skrev nu, har varit på lite dåligt humör och har väl inte haft så mycket att säga:P
Så tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0