Jobbsökande Lillemor är på gång;)

Jaha idag har man jobbar som vanligt, det var ju inget nytt;P
Fast dock fick jag städa ett hus nästan själv, eller var själv där iaf nästan tre timmar.. var lite kusligt, kände mig så ensam;P

Men sedan har jag varit riktigt duktig sedan jag kom hem, har sökt fyra jobb:)
tre på hemtjäns och ett på Siba, vore jävla roligt om man skulle få jobba på siba! Men men det är väl bara att vänta och se och hoppas på det bästa!

image228
Dags att klippa luggen kanske?;P Och färga håret mörkbrunt också? Vad tror ni om det?

För övrigt känner jag mig hur glad som hälst idag, har laddat hem tre underbart bra låtar, eller mest två låtar som är så jävla bra..gahh vad glad jag blir:D
Sedan har massa folk hört av sig idag- Lena, Kusin Hans, Lander mf..och jag blir så glad!
underbara sundsvalls människor!!
Kusin Hans bjöd mig på inflyttnignsfest till helgen, men tyvärr kan det blir lite jobbigt att ta sig till Sundsvalls tills dess. Men jag ska ju dit i April någon gång, hade även varit hur roligt som hälst ifall man hade kunna kommit dit tills Malla ska ha fest. hade varit så jävla roligt! Men ja det kanske inte gå=/

Men ja nu ska jag snart åka och hämta Jocke på jobbet..sedan blir det kanske sova
man ska ju upp tidigt och jobba imorgon.
Men sedan är det fan i mig helg, i hela fyra dagar tjoho:D

Det var allt för mig idag
TACK OCH HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0