Jumper

Ganska soft dag idag, började med att packa datorn och åka iväg och hämta upp en jobbarkompis till Jocke som vi skulle skjutsa och hämta en fotpall som han skulle köpa. Blev tyvärr inte en sådan han hade tänkt men  förhoppningsvis blir det bra ändå!
Efter att det var klart skjutsade jag Jocke till träningen, jag åkte vidare till min moster, skrev lite personliga brev och började skriva ut mitt cv och två av personliga breven ,sedan la skrivaren av så imorgon blir det att fortsätta med utskrivningen:)

image240

Ikväll blev det bio "Jumper", den var riktigt bra tyckte jag, den var nog precis som jag hade förväntat mig.
Nu är man hemma igen och kollar på matrix samtidigt som man sitter här då:P

Såg även Björn gustavsson sista gången på melodifestivalen och vem som vann..haha har ju inte följd det där alls så har inte hört någon av låtarna, men vet inte om jag tycker att vinnarlåten var så bra:P
Han även att se Ola en snabbis, vad skäggig han hade blivit, men ja det är ju Ola så det går bra ändå;P

Imorgon är det söndag = sova länge, åka till moster, kolla på kyle xy & lite repriser, sedan får man se vad dagen har att bjuda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0