Långfredag..

image265
Tänker väl börja dagens inlägg med att önska alla en Glad påsk ! Särskilt mina vänner och min familj då, men ni andra ska väl också ha en trevlig påsk;P

Har varit med Emma på ikea och willys idag, var trevligt! Länge sedan man var på ikea nu, har känt att det inte varit någon idé att åka dit eftersom jag inte har någon lägenhet att köpa något till, men vafan;P
Sedan blev det middag hos Emma och lite film.
Var väldigt trevligt, jag får tacka för sällskapet!

Sedan måste jag bara tilllägga att det fanns inget alternativ på färgningen som var "brunt med ljusa slingor";P
Det var "mörkbrunt", "svart" eller så som jag redan har det.
Men men, jag tackar iaf för era åsikter!:)

Nu blir det sova snart

Good Night

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha , ja det får det bli som "som du har " eller
mörk brun :)

2008-03-22 @ 19:49:24
Postat av: Lisa

Jag håller med Helene...då röstar jag på som du har det! Men jag står ändå fast vi brunt med ljusa slingor!

2008-03-23 @ 10:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0