Malin du är en ängel!!

Men vilken underbar dag!! Måndag- man är ledig, inte bakis längre(dock lite seg fortfarande;P), Fick ett brev idag ifrån Malin, gissa vad som var i?
Ett helt underbart kort som jag måste ta och svara på någon dag, måste bara få tag på något kort och så först, men sedan min DAGBOKEN film! Så underbart!! jag ska se den hela dagen, flera gånger;P
Oj oj vilka minnen som kom fram, så mycket roligt vi har haft tillsammans, fan vad roligt det ska bli när du kommer hit i Maj!!


Love you baby

Ja vad mer kan man berätta för roligt om denna dag
Ska inte gör allt för mycket iaf, kanske åka till affären en sväng
Måste kolla när vi hade tvätt-tid imorgon, sedan ja ska jag kolla på filmen och bara må gött;)

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0