Mirja here YOU come!;)

Jaha då var det klart! Mirja anläder till Götet den 25 Mars, satan vad nice det ska bli!!
Längtar redan! Helt underbart med lite norrlandsgnista här;)
Sedan bär det iväg till Sundsvall 4 April, haha oj oj det kan ju inte bli bättre;)
Man har lite att se fram emot om man säger så!

Ja jag har för mig att jag hade tänkt berätta något om gårdagen, men vet inte vad det var..humm
Jomen just ja, min besvikelse över löne systemet..
Dom sa igår att timrapporten skulle in idag, så det jag får lön för nu innan påsk är mellan den 21 feb-14 mar..
Ja där förlorade man ju några dagar om man säger så..kommer inte bli mycket pengar
Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det INTE dimper ner ett brev här nästa vecka där det står att jag inte får använda a-kassan för då är jag så jävla körd!
Kommer ha råd med hyra, och kanske mat..sedan no more, inge bensin, nä det kommer helt enkelt gå utför!
Så håll tömmarna för mig och så ska jag sattsa på att söka nytt jobb på måndag när jag är ledig!

Ja annars idag har det jobbats med chefen för Cheryl var sjuk stackarn!
Men det har gått bra, fick reda på att det blir till att vara ledig på fredag nästa vecka, tydligen får man vara ledig på långfredag, härligt!:)
Och så ska jag jobba den 31/3 och den 1/4..och resten av vecka då.

När jag kom hem ifrån jobbet har jag chillat, pratar med Hanna och Olsson lite, tagit ett bad, varit till Magnus och kollat på en lite halv hemsk film, eller den var väl mer brutal så att säga (tackar för ordet Jocke;P)

Ja men ja det var väl allt för idag, kände att jag var tvungen att uppdatera lite
Nu blir det sova snart

God natt

Kommentarer
Postat av: jocke

helt jävla brutal :D

2008-03-15 @ 02:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0