MIRJA!!!

Ahh jag fattade precis att Mirja kommer om kanske en timma..det har inte varit verkligt förut,
preis som när jag flyttade hit, det har nog inte blivit verkligt än:P
Men AHHH det ska bli så jävla roligt att träffa henne!! Och alla andra sedan!
Ja så nu sitter jag här och väntar och väntar..tänk att min lilla baby ska komma hit till Götet, jag blir så glad!!

image270

och med Mirjas ankomst så ska jag ta och bli mörkhårig igen! Weho old days here i come!!;)
skriver mer sedan ikväll, blir även före och efter kort på färgningen!



Så nu har Mirja anlänt! underbart underbart!
Sitter och kollar på brothers and sisters nu så ska bara lägga upp lite bilder.
Även de sista bilderna på mig som blond ifrån idag, nu är jag brunhårig igen..
Men blir inga bilder förens imorgon på det!


image275

Kommentarer
Postat av: Mirja

du är så vacker!!! =) puss

2008-03-25 @ 23:14:33
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0