Mitt i natten hej på re

Hej kära bloggläsare.
Ja här hamnade man, kunde inte sova så då gör man det bästa av situvationen och satte sig här!
Är ju inte första gången som man är vaken länge när man ska upp och jobba så jag överlever nog.
Ja jag hade ju skrivit att jag hade tänkt säga men så försvann det så jag får väl ta om det:P
Jag jobbade idag, kom hem och dansade runt lite med Mirja i lägenheten, lyssande på bra musik och donade.
Kollade sedan på en mycket mycket bra film
Tjenare kungen heter den!
Jag säger bara det, vill man inte färga håret svart och bli punkare efter att sett den då vill man nog aldrig det!;P

image278

Sedan bar det iväg till stada och möta upp Jocke och några jobbarkompisar till honom.
Vi drog till Kellys vilket för övrigt var ett mycket trevligt ställe, bra folk där, härlig stämning.
Sedan blev jag trött och vi tog en taxi till jockes jobb igen, fick även en del eh onödig information av taxi chaffisen. Han var rolig iaf.
Ja men ja,  finns väl inte så mycket mer att säga..trevligt trevligt folk..väldigt trevligt..eh nej!
Ja här har ni iaf ett kort på ny frillan.
Titta och tyck vad ni vill, men tycker ni något negativt håll det för er själv!

image277

Ja god natt då, eller ska man säga godmorgon eller ha en trevlig natt?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker du är skit snygg iaf;) Puss

2008-03-27 @ 08:23:15
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Mirja

ja nu är det roliga över på att tag..hade gärna stannat..
å du..du är döhet i barret=)
å hetare lär de bli!!

2008-03-27 @ 08:58:14
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: malla

men du är alltid fin i håret ju! =)

2008-03-27 @ 10:32:50
URL: http://kalsbyxxa.blogg.se
Postat av: Mamsen

Lite svårt att se hur det ser ut, i svart/vitt.
Lägg in ett färg foto vettja !!

2008-03-27 @ 15:56:09
Postat av: Malin

DU ÄR SÅ HEEET

2008-03-27 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0