Övernatta på centralen:P

Oj oj vart ska jag börja, tror ändå jag måste börja berätta om fredagen!

Fredag

Jobbade mellan 7:30-15:30.
Hade faktiskt en ganska bra dag på jobbet
Ja sedan när vi slutat fick jag skjuts till centralen, gick och fyllde på kortet så jag kunde ta bussen hem
haha var tvungen att prata med Malin hela resan för att överleva, närå;P
Ja sedan kom jag väl hem, åt middag, tog ett bad, fixa frillan, sminka mig, lyssna på kung musik;) mm..
Sedan åkte jag till Magnus, höll även på att åka på böter men jag flyttade bilen och då viste jag inte vart jag var sedan så då gick jag vilse så stackarn fick komma och hämta mig haha:P
vi kollade på Stardust och så en film ifrån hans hemstad Åre:)
Var riktigt roligt att se!
Ja sedan när man kom hem så har Jocke somnat på soffan och vägrar vakna, så jag stod 20 minuter och knacka på balkongdörren. Tillslut blev jag less och satte mig på en stol utanför och tänkte att "jaha då blir det att sova i bilen inatt":P Men ja tillslut kom han och öppnade, så det var ju bra!

Lördag

Ja då kan vi börja med lördagens bravader, oj oj..
Ja den började så fint med att Jocke vaknade åtta och väckte mig så jag inte kunde somna om sedan..det var den sovmorgonen det:P
Men jag la mig och sov vid tolv tiden igen och sov väl kanske 2½ timma, och tro mig dom var behövliga!
Sedan bar det iväg till Maxi och fixa groggvirke.
Kom hem, tog en dusch , börja dricka tjoho och så var festen igång!;)

image229

vid halv åtta drog vi till Per och Jana och där blev det mer dricka, lyssna på bra musik och så spelade vi "lika par leka bäst" haha det gick faktiskt bra för lag Nyberg och Tarberg även fast vi inte är ett par!Men jag tror att Per och Jana vann iaf!;P
Ja jag kommer inte ihåg hur mycket klockan var ritkigt när vi drog ut mot krogen, närmare två tror jag den var iaf. Och vilket skit väder det var! Regnade som fan, dåligt less man blev!
Men men, vi tog en taxi till rockbaren, men där fick inga fler komma in eller vad vakten sa
Sedan träffade jag eh ja en viss person och hängde med han och hans kompis resten av kvällen, fruktansvärt roligt!:) Jocke och Per försvann hem till Per tror jag
Ja sedan blev det taxi till centralen vid fyra halv fem tiden
Satte mig på en bänk och väntade på att bussen skulle gå kvart i sex, somnade dock så jag missade bussen så jag fick ta halv sju bussen istället. Och tro på fan så somnade jag på bussen och åkte aldeles för långt, så ja jag fick åka tills den vände och körde tillbaka:P Var hemma till nio-halv tio..då blev det ett varmt bad för jag höll på att frysa ihjäl, dyngsur var man och full och trött!
Sedan la jag mig och sov drygt en timma och sedan kom Jocke hem.
Ja sedan har det inte hänt så mycket idag, har mått skit hela dagen, kan knappt röra på mig eller prata för jag mår så illa:P jaja man får väl vad man förtjänar antar jag..tror att det kan ha med att göra att jag inte sovit nästan något.
Som tur är så är jag ledig mån&Tis!

    Ja såhär kan man se ut efter en natt ute:P    

Ja sedan tror jag inte det fanns så mycket mer att säga, förutom att nu ska jag lägga mig ner igen, och inte kliva upp på ett bra tag!

Tack och hej för mig, det var mina händeleser ifrån helgen!:P


Kommentarer
Postat av: jocke

om du håller dig till mig nästa gång behöver du inte sova på centralen heller ! :P

2008-03-09 @ 21:56:25
Postat av: Mirja

ojojoj..vilka bravader=)

2008-03-09 @ 22:52:04
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: christian

hahaha... du är rolig du!
de där med tröttheten.. det ligger i släkten! :)
såg stadust med Hans dagen efter hans fest, vilket var en jäkla kul fest! btw så däckade simon i kontorstolen med benen upplagde på skrivbordet, där sov han hela natten!! :)
tillbaka till filmen... den var bra!

2008-03-10 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0