Parkeringsböter!

Usch jag hade velat sova länge idag, vill inte åka och städa huhu..
Blev även ingen promenad imorse, var på tok för trött och så har jag träningsverk i armarna efter att ha gnossat så mycket igår, helt sjukt:P
Tänkte att när man städar rör man ju på sig också;P Kanske tar mig en promenad när jag kommer hem istället, får se hur jag gör. Måste ju handla mat idag också ja..

Ja och så måste jag fixa parkeringspengar..igen..lär väl behöva 100 kr beroende på hur lång tid detta ska ta.
Då måste jag in på statoil igen och hoppas på att det inte är samma person som det var väl sist, och säga att jag vill ha 100 kr i tior, om jag inte behöver mer..

Aja det löser sig väl, nu ska jag åka om drygt en halvtimma, så måste fixa klart lunchen som idag blir :
Quorn bitar, ägg, paprika och keso (kanske äpple?)

Tack och hej för mig



Haha jamen tro på fan att jag ska åka på parkeringsböter, det har ju aldrig hänt förr:P
Hade inga pengar imorse till parkering men jag tänkte att vafan det går ju att dra kortet, men självklart så kan jag inte betala med mitt kort för att det är ett skit kort, måste skaffa ett bättre, ett sådant man kan betala taxi med också! Ja iaf så fick jag låna pengar av chefen men städnigen drog över så när jag kom till bilen så hade jag fått böter på 400 kr, tur att man har pengar för tillfället, men det får inte hända igen helt enkelt!
För att göra en kort historia lång:P



Annars idag har det varit två flyttstädningar, har gått bra.
Blev soppan som var kvar från igår till middag, fast idag med broccolie i också, gott gott.
Sedan blir det hämta Jocke på jobbet och åka och handla mat.
Jocke har för övrigt tappat allt hår, vet inte hur han lyckades:P
Men om han skulle raka bort ögonbrynen så skulle han se ut som en som går på cellgift eller något:P

Nej nu blir det skriva nota vad som ska handlas sedan
Sedan blir det väl bara glo på tv, mycket bra tidsfördriv;)

Tjo bro

Takida - Curly Sou

Kommentarer
Postat av: jocke

Jaja så kan de gå ibland när de är fest, jag överlever =)

2008-03-04 @ 19:59:55
Postat av: jocke

Jaja så kan de gå ibland när de är fest, jag överlever =)

2008-03-04 @ 20:00:14
Postat av: Moster Carin

Va har Jocke tappat allt hår?? Och Jocke säger att "så kan det gå ibland om det är fest" - vad är det för fest där man tappar håret...? Ni får ta och titta in någon dag när min förkylning är väck hörni..!

2008-03-07 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0